مقدمه

مطمئنا، زمانی صحبت که از ترجمه می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما به سمت ترجمه انگلیسی می‌رود. اما، ترجمه تنها به زبان انگلیسی محدود نمی‌شود. بسیاری از متون به زبان‌های زنده دنیا نظیر هلندی، فرانسوی، چینی، ایتالیایی و غیره وجود دارند که نیاز به ترجمه تخصصی دارند و کاربردهای زیادی هم دارند. در این مطلب از وبلاگ ترجمه‌بازار قصد داریم در خصصوص زبان و ترجمه تخصصی هلندی با شما صحبت کنیم.

ترجمه تخصصی هلندی

اهمیت ترجمه تخصصی هلندی در کسب و کار

کشور هلند که در همسایگی آلمان و بلژیک قرار دارد، زبانی بسیار خاص و نزدیک به آلمانی دارد. این کشور به لطف صادرات انبوه محصولات کشاورزی و گل و گیاه از نظر اقتصادی جایگاه ممتازی در بین کشورهای پیشرفته اروپایی دارد. بسیاری از تاجران گل و محصولات کشاورزی این کشور را به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند؛ به گونه‌ای که سالانه حجم انبوهی از واردات گل به کشور از هلند صورت می‌گیرد.

پس مکاتبه با تاجران بومی این کشور برای ارتباط بهتر و صمیمی بسیار مهم است و بهتر است زبان هلندی را به لیست زبان‌های پرکاربرد اضافه کنیم. ترجمه‌بازار مترجمانی دارد که سال‌ها در کشور هلند زندگی کرده‌اند و برای این‌که تسلط خود به این زبان گمنام را از دست ندهند، بخشی از زمان خود را به ترجمه متون هلندی اختصاص داده‌اند.

خدمات ترجمه هلندی در سایت ترجمه‌بازار

ترجمه‌بازار برای کمک به شما خدماتی را به زبان نیتیو هلندی ارائه می‌دهد که نظیر آن در سایت‌های دیگر وجود ندارد:

  • ترجمه انواع قرارداد تجاری و حقوقی
  • ترجمه اسناد بازرگانی
  • ترجمه هلندی متون ادبی
  • ترجمه ایمیل و رزومه
  • ترجمه مقالات دانشگاهی
  • ترجمه فیلم
  • ترجمه مکالمات تجاری و غیره

در ترجمه تخصصی هلندی چه چیزی بیشتر از همه اهمیت دارد؟

شاید، اغلب افراد به صورت دست و پا شکسته با زبان انگلیسی آشنا باشند و برای ترجمه متون ساده از ماشین‌های ترجمه کمک بگیرند. اما، نکته‌ای که در خصوص ماشین‌های ترجمه وجود دارد این است که هوش مصنوعی آن‌ها بیشتر با جملات انگلیسی آشنا است؛ به گونه‌ای که اگر زبانی غیر از انگلیسی را در آن قرار دهیم، ابتدا آن را به انگلیسی بازگردانده و سپس اقدام به ترجمه به زبان مقصد می‌کند و این ‌کار کیفیت را به طرز عجیبی کاهش می‌دهد و امکان استفاده از این نوع ترجمه در مراودات بازرگانی و بسیاری از کاربردهای دیگر را غیرممکن می‌کند.

تعرفه ترجمه تخصصی هلندی

خوشبختانه، مسیر ترجمه‌بازار از تورم و گرانی‌های گاه و بی‌گاه فاصله داشته و خود به عنوان یک بازار مستقل قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای برای ترجمه‌ها تعیین می‌کند. این قیمت‌ها به گونه‌ای هستند که مشتریان دغدغه‌ای از بابت آن ندارند و تنها به فکر کیفیت سفارش خود می‌باشد.

سفارش ترجمه هلندی در ترجمه بازار

اگر قصد سفارش ترجمه تخصصی هلندی در ترجمه‌بازار را دارید،  کافیست از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • مراجعه به فرم ثبت سفارش
  • ثبت سفارش از طریق تلگرام
  • تماس با شماره‌ دفتر مرکزی ترجمه بازار یا شماره‌های همراه: ۲۸۴۲۵۰۱۷-۰۲۱ و ۸۶-۲۱۲۱۰۸۵-۰۹۳۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *