تنکات طلایی در رابطه با استخدام تولید‌کننده محتوا

این روزها بحث تولید محتوا بسیار داغ است و روند تولید محتوا و استخدام تولیدکننده محتوا افزایش پیدا کرده است. دلیل آن هم ساده است. تولید محتوای صحیح و اصولی باعث افزایش فروش هر کسب و کاری می‌شود. ممکن است این کسب و کار آنلاین باشد. یعنی محصولات را به صورت آنلاین به مشتریان خود بفروشد. حتی ممکن است کسب و کار آفلاین باشد. یعنی فروش محصولات به صورت حضوری باشد ولی یک سایت اینترنتی داشته باشد. در این حالت، بازدید مشتریان از این سایت باعث آشنایی  با کسب و کار  و جذب آن‌ها به فروشگاه مورد نظر می‌شود و در نهایت مشتریان خرید حضوری یا غیرآنلاین را انجام دهند. برای کسب اطلاعات در خصوص استخدام تولید‌کننده محتوا با ما همراه باشید.

چرا استخدام تولیدکننده محتوا مهم است؟

تولید محتوا در گذشته نه چندان دور اهمیت زیادی برای اکثر مدیران کسب و کار نداشت و علت مهم‌بودن آن درک نشده بود. خیلی‌ها دقیقا نمی‌دانستند که چرا بیل گیتس گفته است “محتوا، پادشاه است.”. خیلی از کسانی که وب‌سایتی برای کسب و کار خود راه‌اندازی می‌کردند، تصویر می‌کردند که صرفا داشتن یک وب‌سایت در اینترنت کافی است و باعث اعتبار کسب و کار آن‌ها می‌شود. غافل از اینکه وب‌سایتی که بازدیدکننده نداشته باشد یا بازدیدکنندگان از آن لذت نبرند، به کار نمی‌آید. تنها حسنی که این سایت‌ها داشتند این بود که بودنشان از نبودنشان بهتر بود و فقط مقداری اعتبار به کسب و کار مورد نظر اضافه می‌شد.

پس از مدتی تمامی مالکان سایت به این نتیجه رسیدند که یک مشتری زمانی سایت آن‌ها را خواهد دید و آن‌ها را خواهد شناخت که سایت آن‌ها مطابق با اصول سئو باشد. یکی از مهمترین نکات برای ایجاد یک سایت سئومحور، تولید محتوای خوب و کاربردی است. اگر سایتی محتوای خوبی داشته باشد، در موتورهای جستجوگر رتبه بالاتری خواهد داشت و در نتیجه بازدیدکنندگان آن افزایش می‌یابند.

از طرف دیگر، مالکان سایت دریافتند که تنها جذب مشتری به سایت آن‌ها کافی نیست. مشتری پس از اینکه به سایت می‌آید باید از مطالب استفاده کند. مشتری باید بتواند مشکل یا سوال خود را رفع کند. در نتیجه محتوا نه‌تنها باید مطابق با اصول سئو باشد از دیدگاه موتورهای جستجو ارزشمند باشد و در افزایش رتبه سایت موثر باشد. بلکه باید از دیدگاه کاربران سایت هم یک محتوای کاربردی باشد. در این شرایط مشتری در نهایت از سایت شما راضی خواهد بود و احتمالا خرید خود را انجام دهد.

برای تولید محتوای مناسب چه باید کرد؟

به دلایل مذکور، امروزه اکثر مالکان سایت و کسب و کار به دنبال استخدام تولیدکننده محتوا هستند که قادر باشد متون روان و سئوشده و کاربردی یا همان محتوای همیشه سبز را در حداقل زمان ممکن ارائه دهد؛ ولی این کار هم مانند هر کار دیگری، اصول حرفه‌ای دارد و باید توسط یک مرکز حرفه‌ای و متخصص مدیریت و پایش شود. اگر شما هم جزو این دسته از مالکین کسب و کار هستید، به جای درستی آمده‌اید و می‌توانید از سال‌ها تخصص و تجربه ترجمه بازار در این زمینه استفاده کنید. برای سفارش محتوای سایت یا وبلاگ خود و تشریح دقیق پروژه، کافیست با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

استخدام تولیدکننده محتوا در تمامی زمینه‌ها

با توجه به اهمیت روزافزون تولید محتوا، بسیاری از مشتریان سابق و جدید ترجمه بازار به دنبال تولید محتوای صحیح و اصولی و مطابق با اصول سئو هستند. مرکز ترجمه بازار با سال‌ها سابقه در امر ارائه ترجمه تخصصی و ترکیب این تخصص با اصول صحیح تولید محتوا، به رفع این نیاز مشتریان پرداخته است. این مرکز انواع محتوای تخصص را ارائه می‌کند. در این راستا، مرکز ترجمه بازار در نظر دارد به منظور تکمیل کادر مجرب خود به استخدام تولیدکننده محتوا در تمامی زمینه‌ها بپردازد.

مزایای کار با ترجمه بازار

مزایای کار با ترجمه بازار برای مترجمین به شرح ذیل است:

  • دریافت حقوق ماهانه و پروژه‌ای به مقدار مناسب و متعارف
  • ارسال پروژه‌های عادی و فوری
  • تسویه حساب منظم با تمامی نویسندگان و مترجمین
  • کار بر اساس قوانین مشخص و مدون
  • ارسال پروژه‌ها به صورت مداوم
  • ترافیک کاری بالای نویسندگان و مترجمین
  • ارجاع پروژه‌ها بر اساس تخصص هر فریلنسر
  • اعطای مرخصی ماهانه
  • پرداخت پاداش به فریلنسرهای برتر
  • امکان ارتقای کیفی
  • امکان افزایش دستمزد
  • امکان کار به صورت موازی
  • امکان تعیین تایم کاری مشخص
  • امکان کار فریلنسری و انعطاف‌پذیر

نحوه استخدام در ترجمه بازار

اگر شما جزو تولیدکنندگان با سابقه محتوا هستید، می‌توانید علاوه بر شرکت در آزمون استخدام مترجم آنلاین و جذب به عنوان فریلنسر مترجم در سایت ترجمه بازار، در فرم موردنظر تمایل به استخدام شدن به عنوان تولیدکننده محتوا را نیز اعلام کنید. در این صورت در بخش تولید محتوا هم از شما استفاده خواهد شد. شما همواره می‌توانید جهت اطلاع از آخرین شرایط استخدام مترجم و استخدام تولیدکننده محتوا به وبلاگ مرکز ترجمه بازار مراجعه کنید.

همچنین می‌توانید رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید:

Tarjomebazar.recruit@gmail.com

در عنوان ایمیل حتما قید کنید “درخواست استخدام به عنوان تولیدکننده محتوا” تا شرایط شما به عنوان یک تولیدکننده محتوا ارزیابی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *