فریلنسر مترجم | استخدام فریلنسر مترجم برای پروژه‌های ترجمه

انواع فریلنسر مترجم و حرفه‌ای در ترجمه بازار

اگر یک فریلنسر مترجم هستید یا اگر به فریلنسر مترجم نیاز دارید، به جای درستی آمده‌اید. ترجمه بازار سال‌ها است که در زمینه استخدام انواع فریلنسر مترجم برای اجرای حرفه‌ای و تخصصی پروژه‌های ترجمه در تمامی رشته‌ها فعال است. اگر شما هم از کسانی هستید که به نوعی با خدمات ترجمه در ارتباط هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کار به عنوان فریلنسر مترجم

جوانان فرهیخته زیادی در ایران هستند که در رشته‌های مختلف دانشگاهی تحصیل کرده‌اند. اغلب این جوانان دارای آشنایی بالایی با زبان انگلیسی و علم ترجمه هستند. بسیاری از این افراد در سال‌های گذشته نمی‌توانستند از این دانش و مهارت خود استفاده کنند. برخی از آن‌ها در مشاغل نامرتبط فعال بودند. عده زیادی هم حتی شغل خاصی نداشتند و بیکار بودند.

در سال‌های اخیر با رشد و توسعه اینترنت در جهان و در سطح کشور، مشاغل فریلنسری زیادی به وجود آمدند. یکی از این مشاغل کار به عنوان فریلنسر مترجم بوده است. امروزه بسیاری از جوانان تحصیلکرده که دارای دانش مترجمی هستند، به راحتی از این مهارت خود کسب درآمد می‌کنند. اغلب این افراد در مراکز معتبر ترجمه به عنوان فریلنسر مترجم فعالیت می‌کنند.

ترجمه بازار نیز بر این اعتقاد است که بیکاری شایسته جوان فرهیخته ایرانی نیست. به همین علت، تأسیس آن با هدف به خدمت گرفتن جوانان ماهر و با استعداد ایرانی بوده است. این مرکز از بدو تأسیس با ده‌ها فریلنسر مترجم آغاز به فعالیت کرد. این تعداد هم اکنون به صدها نفر رسیده است و این افزایش، ادامه دارد. ما به این افتخار می‌کنیم که میزبان صدها نفر از بهترین مترجمین فریلنسر ایران هستیم.

استخدام و کار در ترجمه بازار

اگر شما هم قادر هستید به عنوان یک فریلنسر مترجم به ترجمه حرفه‌ای و تخصصی بپردازید، مرکز ترجمه بازار آماده استخدام و همکاری با شما است. برای این منظور به صفحه استخدام مترجم آنلاین در سایت ترجمه بازار مراجعه کنید. پس از تکمیل آزمون استخدامی آن را برای ما ارسال کنید تا همکاری با شما آغاز شود.

ورود به صفحه استخدام مترجم آنلاین در سایت ترجمه بازار

اطمینان داشته باشید که استخدام مترجم دورکار در ترجمه بازار، مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. مرکز ترجمه بازار با بیش از ده سال سابقه به کارآفرینی در این حوزه پرداخت است. این مرکز علاوه بر اشتغال‌زایی برای بسیاری از مترجمین فریلنسر، چندی است که به استخدام تولیدکننده محتوا نیز می‌پردازد. اگر شما در این حوزه نیز توانایی دارید، می‌توانید به جمع ترجمه بازاری‌ها بپیوندید.

مزایای کار با ترجمه بازار برای مترجمین به شرح ذیل است:

  • دریافت حق‌الزحمه مناسب در حد عرف بازار
  • تسویه حساب ماهانه منظم با تمامی مترجمین
  • کار بر اساس قوانین ثابت که نفع مترجمین را نیز در نظر گرفته است
  • ارسال پروژه‌های روتین و مداوم و ترافیک کاری بالا
  • ارجاع پروژه‌ها بر اساس تخصص هر مترجم
  • امکان مرخصی‌ها کوتاه‌مدت و بلندمدت ماهیانه
  • پرداخت پاداش به مترجمین برتر
  • امکان ارتقای کیفی و افزایش دستمزد

سفارش پروژه ترجمه به صدها فریلنسر

اگر از مشتریان انواع خدمات ترجمه مثل ترجمه مقالات علمی بین‌المللی هستید. اگر به ترجمه کتاب، ترجمه کاتالوگ، ترجمه رزومه، ترجمه نامه و اسناد تجاری نیاز دارید. حتی اگر نیازمند سایر خدمات نظیر دریافت مقاله ترجمه شده و آماده هستید، ترجمه بازار با صدها فریلنسر مترجم در خدمت شما است. مزیت استفاده از سایت ترجمه بازار برای کار با فریلنسرهای مترجم این است که این مرکز به عنوان یک واسط میان مشتری و مترجمین عمل می‌کند. این فرآیند واسطه‌ای تنها با افزایش قیمت اندکی در خدمات ترجمه همراه است. ولی از طرف مزایای زیادی نسبت به کار مستقیم با فریلنسرهای مترجم دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • استفاده از مترجمین برگزیده و رتبه‌بندی شده توسط تیم ارزیابی حرفه‌ای
  • ارجاع پروژه به بهترین مترجم بر اساس سوابق قبلی
  • مدیریت بر روی زمان تحویل کار به مشتریان و حذف امکان تأخیر و عدم تحویل
  • ایجاد تعهد بر روی کیفیت پروژه‌ها توسط یک ناظر (مرکز ترجمه بازار)
  • جلوگیری از ایجاد اختلاف‌های کیفی بین مترجمین و مشتریان
  • انجام آزمون‌های دقیق پیش از پذیرش مترجمین فریلنسر برای اطمینان از سطح کیفی بالای آن‌ها
  • نظارت دقیق بر قیمت‌های ترجمه و ارائه قیمت‌های رقابتی
  • برآورد سریع سفارش‌ها و انجام آن‌ها در کمترین زمان ممکن
  • عدم نیاز به چانه‌زنی و فرآیندهای دشوار انتخاب مترجم توسط مشتریان

این خدمات در بسیاری از کشورهای دنیا نیز با واسطه اشخاص حرفه‌ای به عنوان مراکز ترجمه انجام می‌شوند. بسیاری از مراکز ترجمه با شیوه کار مرکز ترجمه بازار در کشورهای توسعه‌یافته دنیا فعالیت می‌کنند. برای مثال در کشور آمریکا مراکزی مثل مرکز خدمات ترجمه آمریکا با شیوه واسطه بین مشتریان و مترجمین فعالیت می‌کنند که بر حسب نیاز بازار سال‌ها است به ارائه خدمات با کیفیت ترجمه مشغول هستند.

سخن پایانی

سال‌ها سابقه ارائه خدمات با کیفیت ترجمه توسط صدها فریلنسر مترجم باعث شده است که مرکز ترجمه بازار به عنوان بهترین سایت جشنواره وب ایران به انتخاب مردم ایران انتخاب شود. دستیابی به این رتبه به دلیل همکاری با مترجمین توانا بوده است. این مترجمین سال‌ها در راستای ارتقای علمی ایران کوشیده‌اند و همواره در تلاش هستند تا مشتریان از کار با ترجمه بازار رضایت داشته باشند. خوشحال خواهیم شد که شما نیز ما را به عنوان مرکز ترجمه محبوب خود انتخاب کنید و جزئی از خانواده بزرگ ترجمه بازار باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *