آشنایی با زبان شیرین هندی و همچنین ترجمه هندی به فارسی

با یکی دیگر از مطالب سایت ترجمه بازار در مورد ترجمه هندی به فارسی در خدمت شما هستیم. زبان هندی یکی از شیرین‌ترین زبان‌های دنیا است. این زبان در حقیقیت اسمی است که به زبان هندواروپایی داده‌اند. همچنین زبان هندی یک گویش پیوسته از زبان‌هایی است که هم در هندوستان مرکزی و هم در هندوستان شمالی صحبت می‌شود. در این قسمت به زبان هندی، ترجمه هندی به فارسی و ترجمه فارسی به هندی و نکات مهم آن خواهیم پرداخت.

بیش از ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور هند گویش محلی این کشور را تکلم می‌کنند. با توجه به قانون اساسی کشور هند، زبان اصلی این کشور هندی می‌باشد. یکی از نکات جالب در مورد این زبان شیرین، وجود این زبان میان ۲۲ زبان پیش‌بینی شده قانون اساسی است. زبان هندی رسمی در اصل به نام هندی مدرن و نیز هندی استاندارد شناخته می‌شود که در کنار زبان انگلیسی، در جهت اداره کردن حکومت کشور هند استفاده می‌شود.

در مورد زبان هندی استاندارد باید بدانیم که این زبان نگاشت سانسکریت شده‌ای است که از گویشی به نام کهری پولی گرفته شده است. اما زبان اردو کاملا متفاوت است و این زبان از نگاشت عربی شده همان گویش می‌باشد. زبان هندوستانی را ترکیب دو نگشات عربی و سانسکریت تشکیل داده‌اند.

ترجمه هندی به فارسی با کیفیت

البته که آگاهی از چنین نکاتی باعث پیشرفت در ترجمه هندی به فارسی و همچنین فارسی به هندی خواهد شد. ترجمه هندی به فارسی و همچنین ترجمه فارسی به هندی در زمینه‎هایی مختلفی مثل ترجمه رمان انجام می‌گیرد.

ترجمه هندی به فارسی و کیفیت بالای آن در ترجمه بازار

سایت ترجمه تخصصی ترجمه بازار ارائه‌کننده بهترین متد ترجمه هندی است و قابلیت ترجمه فارسی به هندی به بهترین حالت ممکن را دارد. این سایت با در نظر گرفتن رضایت کلیه کاربران سایت، دقت و حساسیت بالایی را در ترجمه هندی خود به کار می‌گیرد. ترجمه بازار توانایی ترجمه هندی به روان‌ترین شکل را دارد.

جالب است بدانید که ترجمه هندی در ایران تاریخچه‌ی دراز مدتی دارد. همانطور که می‌دانید مردم کشورمان با توجه به شباهت فرهنگ ایران با بعضی از مناطق هند، به فیلم‌های هندی علاقه بسیار زیادی دارند.

فیلم‌های بسیار زیادی در داستان‌های گوناگون در کشورمان ترجمه هندی به فارسی شده‌اند که علاقه‌مندان بسیار زیادی را از گذشته تا به امروز در ایران مجذوب خود کرده است. همچنین تشابه بعضی از اصطلاحات و واژه‌های دو کشور به یکدیگر باعث فراگیر شدن ترجمه فارسی به هندی و بالعکس شده است.

شما می‌توانید ترجمه هندی انواع اسناد و مدارک، مطالب سیاسی، ورزشی، اجتماعی، متون مهندسی مختلف، مطالب مدیریتی گوناگون، ترجمه شعر، ترجمه آهنگ، ترجمه فیلم، ترجمه انواع کاتالوگ و بروشور، ترجمه حکم طلاق، دیپلم‌های گوناگون، گواهی تولد، گواهی ازدواج، متون علوم پزشکی، متون حقوقی و سایر موارد از این دست را به سایت ترجمه بازار واگذار کنید.

قیمت ترجمه فارسی به هندی در سایت ترجمه بازار همانند قیمت ترجمه رمان بسیار مناسب و ارزان است. تعرفه‌های سایت ترجمه بازار به شکلی اعلام شده‌اند تا هر کاربری توانایی سفارش ترجمه فارسی به هندی و بالعکس را داشته باشد.

خصوصیات مترجمین ترجمه فارسی به هندی ترجمه بازار

سایت ترجمه بازار کیفیت ترجمه هندی خود را به طور تمام و کمال تضمین می‌کند.

این ضمانت به چند عامل بستگی دارد:

  1. قبل از استخدام مترجمین هندی سایت ترجمه بازار، یک آزمون بسیار سخت از آن‌ها گرفته شده است و طی این آزمون بهترین نفرات انتخاب شده‌اند و به عضویت تیم ترجمه هندی به فارسی ترجمه بازار درآمدند.
  2. مترجمین سایت ترجمه بازار بسیار باسابقه هستند و صدها متن هندی را تاکنون ترجمه کردند.
  3. این مترجمین آشنایی زیادی با فرهنگ کشور هند دارند و همین موضوع کمک بزرگی به ترجمه فارسی به هندی و بالعکس می‌کند.
  4. برخی از مترجمین ترجمه بازار با سال‌ها زندگی و کار در کشور هند، کاملا به زبان هندی مسلط هستند و توانایی ترجمه هر نوع متن هندی را دارند.
  5. همچنین بعضی از مترجمین ترجمه بازار در بهترین دانشگاه‌های ایران و هند، در رشته ادبیات و زبان هندی تحصیل کردند. این گروه از مترجمین سایت نیز به زبان هندی مسلط هستند

ترجمه فارسی به هندی با کیفیت

سایت ترجمه بازار مترجمینی را استخدام کرده است که اطلاعات جامعی در مورد زبان هندی و اصطلاحاتش دارند. همچنین تمامی مترجمین سایت ترجمه بازار که ترجمه هندی را انجام می‌دهند، در رشته‌های مختلفی مثل مهندسی کامپیوتر و یا مهندسی برق تحصیلات خود را به پایان رساندند و توانایی ترجمه تخصصی در مورد این رشته‌های مهندسی را دارند. البته این موضوع در مورد تمامی رشته‌ها به همین ترتیب است.

روش ثبت سفارش در سایت ترجمه بازار چیست؟

برای ثبت سفارش در سایت ترجمه بازار چند راه مختلف و آسان وجود دارد.

  • به بخش فرم ثبت سفارش سایت وارد شوید و به سادگی در این قسمت سفارش ترجمه فارسی به هندی و بالعکس خود را ثبت کنید.
  • شما می‌توانید با ورود به قسمت سفارش از تلگرام ، سفارش خود را از آن بخش ثبت کنید.
  • کارشناسان ترجمه بازار به طور ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند. شما می‌توانید از طریق تماس با تلفن‌های درج شده در پایین صفحه نیز سفارش ترجمه فارسی به هندی خود را در سایت ترجمه بازار به ثبت برسانید.

تلفن ثابت: ۲۸۴۲۵۰۱۷-۰۲۱

تلفن همراه: ۸۶-۲۱۲۱۰۸۵-۰۹۳۷